Fahrzeug-Hersteller Gesamt | |
Gelenk / gebogene Form | Cu articulație - pentru utilizarea în locuri greu accesibile și pentru evitarea muchiilor deranjante |
Hand-/Maschinenbetätigung | Pentru acționare manuală |
Schluesselworte Synonyme TBS | 1/4 |
Schluesselworte | Unealtă de înșurubat TORX |
Diametru d1 (la decelerare) | 12 mm |
Diametru d2 (la acţionare) | 13.5 mm |
Număr eClass | 21040290 |
Abtriebsgröße | E10 |
CrossReference | |
Diametru d1 (la decelerare) | 12 mm |
Diametru d2 (la acţionare) | 13.5 mm |
hz-class Hauptklasse | 210020 Cap de cheie tubulară |
Denumire grup de produse | Cap de cheie tubulară 850 E ∙ Pătrat interior 6,3 = 1/4 țol ∙ pentru profil TORX® exteriorLung ∙ Cu articulație |
Grup de produse | 850LG-GE |
Lungime | 150 mm |
Material | Crom-vanadiu |
Suprafaţă | cromat, lustruit |
Dimensiuni / lungime | 150 mm |
Diametru (min-max) | |
Antrenare | Pătrat gol 1/4 țol (6,3 mm) |
Antrenare | Pătrat gol 1/4 țol (6,3 mm) |
Acţionare | Profil TORX® exterior |
Acţionare | Profil TORX® exterior |
Recomandare a produsului | 880G-E10 |
Substanţă periculoasă-marcaj | false |
Baterii/acumulatori necesari pentru funcționare | false |
Sectorul | Industrie |
Capitol/competență-cheie | HAZET 2 Unelte de mână |
Mărime cheie s1xs2 | |
TORX parte antrenată 1 mm | 9.42 mm |
clasa de produse proficl@ss 5.1 |
Utilizare:
Acționare îmbinare filetată vană de ulei la motor și la cutii de viteză automate.
Demontarea radiatorului AGR, supapei AGR, capacului de supapă etc. la MERCEDES-BENZ, printre altele la motorul OM 651
Nu este necesară demontarea suportului pentru cutia de viteze, economie de timp: circa 20 de minute
Accesibilitatea evident mai bună la îmbinarea filetată la supapa și radiatorul AGR permite o economie de timp de circa 15 minute