Garantia produselor

Home » Suport clienti » Garantia produselor

GARANTIA PRODUSELOR

 

Noi SC HESSE SRL declaram pe propria raspundere, conform legii ca produsele comercializate de noi corespund standardelor inscrise in declaratia de conformitate a producatorului sau a importatorului produsului respective.

Firma noastra acorda garantie pentru toate produsele comercializate, cu exceptia materialelor consumabile. Termenul de garantie este cel inscris in certificatul de garantie al produsului (unde se aplica).

Garantia se acorda la sediul firmei noastre sau al unuia dintre agentii de service agreati (prin acestia intelegind firme care poseda un atestat emis de noi in care sunt recunoscute ca agent de service).

La solicitarea acordarii garantiei este obligatorie prezentarea urmatoarelor documente:
1. Produs

2. Certificatul de garantie in original
3. Factura (avizul de insotire, bonul fiscal) cu care s-a ridicat marfa respectiva (in copie)
4. Completarea fisei de service (pe care o puteti solicita in magazinul nostru sau pe mail-ul  din sectiunea “contact” al shopului online (www.hesse.ro).  
5. Bunurile pentru care se solicita garantia trebuiesc prezentate in ambalajul original si trebuiesc insotite (dupa caz) de accesoriile incluse in pachetul original.
 

Garantia nu se acorda produselor, partilor de produs sau componentelor care, in opinia noastra sau a agentului de service (mentionata in scris) s-au defectat datorita:
1. greselilor de instalare si intretinere
2. neglijentei sau neatentiei (neobservarea sau nerespectarea informatiilor din instructiunile de utilizare)
3. manipularii necorespunzatoare
4. interventiilor unor persoane neautorizate
5. schimbarii starii originale a aparatului cauzata de pastrarea in conditii improprii si de intemperii
6. accidente mecanice, electrice, electromagnetice, chimice etc
7. folosirea aparatelor sau uneltelor in alte scopuri decat cele pentru care au fost concepute

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei (datorate convingerii dumneavoastra eronate ca ar exista un defect) veti fi obligat la plata contravalorii manoperei de investigare a produsului fixata la valoarea de 10 EUR (la curs BNR fara TVA) per reper reclamat.
 

In nici un caz de defect firma noastra nu va putea fi vreodata facuta raspunzatoare pentru pierderea informatiilor sau datelor precum si pentru orice prejudicii ce ati putea suferi ca o consecinta a acestor pierderi, singura noastra obligatie fiind cea de a repara sau inlocui echipamentul defect (sau partile acestuia). De asemenea, in cazul efectuarii de reparatii hardware pentru echipamentele aflate in garantie, firma noastra nu este raspunzatoare pentru eventuala pierdere de software ce ar putea interveni. Prin urmare insistam asupra necesitatii salvarii prealabile a tuturor datelor pasibile a fi pierdute, orice reclamatii ulterioare considerindu-se a fi nefondate.

Garantia se pierde in cazul violarii etichetelor de identificare sau deteriorarea sigiliilor produselor.

Garantia se acorda fie prin repararea produsului fie prin inlocuirea sa. Inlocuirea se face in limita stocului existent sau la reinnoirea stocului.

 

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea nr. 296 / 28.06.2004 privind Codul Consumului si cu Legea nr. 449 / 12.11.2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora

 

hesse
Informații clienți
+40 727 392 399
Suport clienți
hesse@hesse.ro
Magazin
Lu-Vi: 08:00 - 17:00
Sa: 09:00 - 13:00
Du: inchis
Calea Buziasului 37A
Timisoara, Romania
NEWSLETTER
© Copyright 2022 Hesse SRL RO22362672 J35/3277/2007
Produsul a fost adaugat in cos
Produsul a fost adaugat in oferta