Termeni si Conditii
Termenii și condițiile de mai jos au valoare de contract-cadru, încheiat între Furnizor și Beneficiar, și vor fi interpretați în concordanță cu legislația română în vigoare, în special Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic.
Folosirea, inclusiv vizitarea si cumpararea produselor de pe site-ul www.hesse.ro, presupuneacceptarea in totalitate si de fiecare data cand accesati site-ul nostru, a termenilor si conditiilorsub care sunt furnizate aceste servicii si produse. Va invitam sa cititi cu atentie capitolul Termenisi Conditii pentru a fi in cunostinta de cauza in momentul in care finalizati o comanda.
Pentru a putea finaliza o comanda, clientul trebuie sa accepte Termenii si Conditiile specificate in acest capitol, prin apasarea butonului „Trimite comanda”, acesta confirmand ca este de acord cuconditiile stipulate in Document.
Termenii si conditiile acestor servicii pot fi schimbate in orice moment de catre HESSE SRL, fara a fi necesara o notificare prealabila a Clientului. Clientul are acces permanent la Termenii si Conditiile utilizarii serviciilor si este obligat sa le citeasca de fiecare data cand acceseaza site-ulnostru.
In cazul in care vanzarea a fost efectuata prin intermediul interactiunii directe intre Client sauorice reprezentant imputernicit de acesta si un reprezentant al HESSE SRL, contractul incheiatnu va fi considerat contract de vanzare la distanta si nu vor fi incidente dispozitiile prezentilorTermeni si Conditii. Interactiunea directa este probata prin semnarea facturii de catre Client/imputernicit.
1. Definitii
www.hesse.ro – site aflat in proprietatea exclusiva a societatii HESSE SRL, cu sediul social in Timisoara, Calea Buziasului nr. 37A, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J35/3277/2007, CUI RO22362672, organizata in baza legii romane.
SITE – Domeniul www.hesse.ro si subdomeniile acestuia
PUNCT DE LUCRU/SHOWROOM: punct de lucru al societatii HESSE SRL (Hesse) situat in Timisoara, Calea Buziasului nr. 37A. Program de lucru: Luni-Vineri, 09.00- 18.00, Sambata09.00- 13.00
CONTINUT - toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesateprin utilizarea unui calculator sau dispozitiv mobil;
- continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre HESSE SRL prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator al HESSE SRL UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificatesau nu de catre acesta;
- informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de HESSE SRL intr-o anumitaperioada;
- informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care HESSE SRL are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
- date referitoare la HESSE SRL, sau alte date privilegiate ale acesteia.
VANZATOR - HESSE SRL, cu sediul social in Timisoara, Calea Buziasului nr. 37A, inregistratala Registrul Comertului cu nr. J35/3277/2007, CUI RO22362672.
SERVICIU - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITE-ULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau serviciifolosind mijloace electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).
UTILIZATOR/MEMBRU - Persoana fizica sau juridica ce are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre HESSE SRL si acesta.
CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singurMEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITE-ULUI.
CLIENT - persoana fizica sau juridica care are sau obtine acces la CONTINUT.
CONSUMATOR - orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care actionează in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanaleori liberale, care efectueaza o comanda in site.
COSUL MEU – sectiune din Cont care permite Clientului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sauServicii pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior.
COMANDA – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
BUNURI SI SERVICII – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciilementionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmarea Contractului incheiat.
DOCUMENT - prezentii Termeni si Conditii.
CONTRACT la distanta - conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privinddrepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentrumodificarea si completarea unor acte normative- art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpusDirectiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionistsi consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul.
NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare periodic, prin e-mail, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre HESSE SRL intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea HESSE SRL cu referire la informatiile continute de acesta.
TRANZACTIE - incasare sau rambursare a unei sume rezultate din vanzarea unui produs de catre HESSE SRL catre Client.
2. Aspecte Generale
2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare a Site-ului/Continutului/Serviciuluide catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre HESSE SRL si acesta.
2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului sau Clientului la prezentii termeni si conditii; Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri se aplica Termenii si conditiilevalabile la momentul plasarii comenzii si notificarii acestuia in scris catre HESSE SRL.
2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea site-ului public disponibilpe www.hesse.ro.
2.4. Prin folosirea Site-ului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurulresponsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acestaraspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Site-ului, Continutului, Serviciului, HESSE SRL sau oricarui tert cu care HESSE SRL are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document:
2.5.1. Acesta renunta la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de HESSE SRL prin intermediulSite-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea HESSE SRL de oricenatura (electronic, telefonic, etc).
2.5.2. HESSE SRL va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicioobligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretindaceleilalte daune-interese.
2.5.3. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu acceptadocumentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.6. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze HESSE SRL sau safoloseasca legaturile din continutul primit de la HESSE SRL destinate acestui scop.
2.7. Clientul nu poate sa revoce unilateral acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloareatuturor Contractelor neonorate fata de HESSE SRL. In cazul in care Clientul a achitatcontravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de HESSE SRL si isi revoca acordul exprimatin favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, HESSE SRL va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sapoata sa pretinda celeilalte daune-interese.
2.8. Acest Site este adresat doar Membrilor persoane fizice si juridice care au cel putin 18 ani si au capacitatea legala de a incheia acte juridice. Posibilitatea de a comanda online este disponibiladoar persoanelor cu adresa de livrare in Romania. Devenind Membru, persoana declara faptul ca intruneste conditiile sus-mentionate.
3. Continut si drepturi de autor
3.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continutmultimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a HESSE SRL, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare) si sunt protejate de legislatia privind proprietatea intelectuala. 3.2. Membrului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricaruicontinut in orice alt context decat cel original intentionat de HESSE SRL, includerea oricaruicontinut in afara site-ului HESSE SRL, indepartarea insemnelor protejate de dreptul de autor al HESSE SRL SRL asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributiaunor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cuacordul expres al HESSE SRL.
3.3. Orice continut la care Membrul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se aflasub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre HESSE SRL si acesta si fara nici o garantie, implicit sau expresformulata din partea HESSE SRL cu referire la acel continut.
3.4. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continutul numai in scopuripersonale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale prezentului Document.
3.5. In cazul in care HESSE SRL confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul sauClientul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra aceluisau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestorcontinuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea HESSE SRL pentrurespectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
3.6. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nuconstituie o obligatie contractuala din partea HESSE SRL si/sau al angajatului saucolaboratorului HESSE SRL care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prindocument sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
4. Contact
4.1. HESSE SRL publica pe site datele complete si corecte de identificare pentru a fi contactat de catre Client sau Membru.
4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sauClientul permite automat HESSE SRL sa il contacteze prin orice mijloc disponibil incluzand si mijloacele electronice.
4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nureprezinta in niciun fel un angajament din partea HESSE SRL de a contacta Membrul sauClientul.
4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilorsau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate HESSE SRL se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului si HESSE SRL, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea HESSE SRL in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe site.
4.5. HESSE SRL isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, personal etc).
5. Newslettere si alerte
5.1. Membrul sau Clientul are dreptul de a-si exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea HESSE SRL.
5.2. Datele preluate de la Membru sau Client in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre HESSE SRL in limitele Politicii de confidentialitate.
5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poateface in orice moment:
5.3.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite.
5.3.2. Prin contactarea HESSE SRL, conform cu informatiile de contactare, si fara nicio obligatieulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilaltedaune-interese.
5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul datpentru document.
5.5. HESSE SRL isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newsletteresi/sau alerte cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere si/sau alerte, fara nici un angajamentulterior din partea HESSE SRL, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.
6. Politica de vanzare online
6.1. Accesul la serviciu
6.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Client sau Membru, fiind obligatorie crearea unuicont pentru a cumpara prin intermediul site-ului www.hesse.ro.
6.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Clientul va trebui sa accepte prevederileDocumentului.
6.1.3. HESSE SRL isi rezerva dreptul de a limita accesul Clientului la Servicii si/sau ContulMembrului pe perioada nedeterminata, in cazuri justificate de comportamentul Clientului, dreptulde a anula comenzile si de a bloca/sterge Contul acestuia in cazul in care considera ca in baza comportamentului avut de catre Client, accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel HESSE SRL si site-ul www.hesse.ro. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea Clientului in acest sens.
6.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
6.1.5. In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi Clienti, HESSE SRL isirezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut.
6.2. Produse si servicii
6.2.1. HESSE SRL poate publica pe site-ul www.hesse.ro informatii despre produse, serviciisi/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care HESSE SRL are incheiate contracte sau acorduri de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stoculuidisponibil.
6.2.2. In showroom pot fi achizitionate produse si servicii puse la dispozitia clientilor de HESSE SRL, pot fi testate echipamente audio-video si se poate solicita consultanta privind produseleexistente pe site si in showroom. De asemenea, in showroom se pot plasa comenzi, se pot faceplati si se pot ridica produsele achizitionate. Clientilor care doresc sa achizitioneze un anumitprodus li se recomanda ca anterior vizitarii showroomului sa programeze o intalnire pentru ca HESSE SRL sa asigure disponibilitatea produsului dorit precum si instalarea si configurareaprodusului.
6.2.3. HESSE SRL poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau serviciidisponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.
6.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei(RON) si/sau Euro (EUR) si includ TVA conform legislatiei in vigoare.
6.2.5. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON sau EUR folosind informatiilefurnizate de Client in formularul destinat. HESSE SRL nu raspunde de corectitudineainformatiilor furnizate de Client pentru factura. In cazul in care plata se face prin card bancar, aceasta va fi confirmata in momentul in care se va emite factura catre Client. Pana in acelmoment contravaloarea comenzii va fi blocata pe contul Clientului nefiind transferata in conturileHESSE SRL.
6.2.5. In functie de modalitatea de plata pentru care opteaza Clientul, acestuia i se va transmite pe e-mail o factura proforma (avans sau suma totala).
6.2.6. Prin trimiterea Comenzii, Clientul isi exprima acordul sa primeasca facturile in formatelectronic prin adaugarea acestora in Contul de client sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
6.2.6. Toate informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru descrierea produselor, caracterisitici si greutate, a preturilor, a stocurilor per produs si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / link-uri catre alte site-uri etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea HESSE SRL, acestea fiind cu titlu de prezentare. HESSE SRL poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment, pana la plasareacomenzii, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.
6.3. Plata produselor si/sau a serviciilor achizitionate prin intermediul serviciului se poateface in urmatoarele modalitati:
6.3.1. In showroom, in numerar, cu cardul de debit la momentul ridicarii comenzii.
6.3.2. Prin transfer bancar.
6.3.3. In cazul platilor online cu cardul, HESSE SRL nu este / nu poate fi facuta responsabilapentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioanede conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poartanumai Clientul.
6.3.4. In cazul putin probabil cand HESSE nu va putea onora un produs/o parte din produse, pentru ca aceste sunt indisponibile, aceasta va notifica pe e-mail si telefonic Clientul, oferindu-i informatii privind scoaterea din comanda a produsului ce nu mai poate fi livrat. Clientului ii vorfi prezentate optiunile de care acesta dispune: fie poate astepta ca produsul sa redevina disponibilin stoc, fie sa anuleze comanda pentru produsul respectiv. Daca este cazul, HESSE SRL va dispune rambursarea sumelor achitate de catre Client pentru produsele indisponibile in maxim 14 zile de cand a luat cunostinta de decizia Clientului.
6.4. Disponibilitatea unui produs va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:
6.4.1. Stoc Romania – exista minim 1 bucata in stocul Hesse; produsul poate fi ridicat direct din showroom sau este disponibil la livrare in termen de 1-3 zile lucratoare.
6.4.2. Stoc Germania – produsul este disponibil la livrare in mod normal in 3-7 zile lucratoare.
6.4.3. Stoc epuizat – produsul nu mai este disponibil in stocul Hesse.
6.5. Comanda online
6.5.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate pe site, ofertele de preturi fiindlimitate in timp (dupa perioada indicata, preturile anumitor produse pot suferi modificari iar cele promotionale nu vor mai fi vizibile pe site-ul www.hesse.ro).
6.5.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesareprocesului de cumparare, sunt corecte, complete si valabile la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
6.5.3. Contractul la distanta este considerat incheiat de catre HESSE SRL atunci cand comanda plasata de catre Client este confirmata electronic de catre HESSE SRL. Mai mult, inainte de a valida comanda Clientului si inainte de a expedia produsele, HESSE SRL are dreptul sacontacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat de HESSE SRL (telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala de catre Client a datelor sale de identificare si livrare. Clientii accepta ca HESSE SRL nu poate fi obligat sa valideze/livreze produse catre persoanecare nu au confirmat datele de livrare si identificare.
6.5.4. HESSE SRL va putea proceda la denuntarea unilaterala a contractului si la anulareaautomata a comenzii efectuate de Client, chiar si fara o notificare prelabila adresata Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
• activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea HESSE SRL;
• pentru alte motive obiective;
• neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul platii online;
• invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de HESSE SRL, in cazul platiionline;
6.5.5. In cazul in care Clientul refuza primirea coletului de la curier o singura data, HESSE SRL isi rezerva dreptul de a refuza orice alta comanda viitoare.
6.5.6. O comanda plasata nu poate fi modificata prin intermediul Contului. Daca Clientul doresteo modificare (includerea sau renuntarea la produse) acesta va contacta reprezentantii HESSE SRL.
6.5.7. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, aducand la cunostinta HESSE SRL acest aspect, pentru comenzile aflate in derulare la acel moment, se iau in considerare, pentrulivrare si contact, noile date modificate corespunzator.
6.6. Comanda telefonica
Clientul/Membrul nu poate efectua comenzi telefonice. Clientul/Membrul va putea efectua doarcomenezi on-line, in conditiile art. 8.3 sau va putea achizitiona produsele dorite din showroom.
6.7. Contract si finalizare
6.7.1. HESSE SRL va transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client.
6.7.2. HESSE SRL va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se aflacomanda sa.
6.7.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselorcontractate de acesta, de partea HESSE SRL, devine Contract onorat.
6.7.4. Contractul este incheiat pe perioada determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenii si conditiile stabiliteprin prezentul Document.
6.7.5. In cazul in care exista diferente intre lista cu produse livrate si continutul coletului, Clientul are obligatia de a notifica HESSE SRL si curierul (daca constatarea s-a facut in prezentaacestuia) in maximum 24 de ore de la receptia coletului, telefonic sau prin formularul de contactdisponibil pe site, cu detaliile aferente (foto, explicatii etc).
6.8. Transport si livrare
6.8.1. Livrarea catre Client a produselor achizitionate de la HESSE SRL este efectuata prinintermediul sistemului de curierat rapid.
6.8.2. Costul de transport variaza in functie de grupa de produse achizitionate si apare in cosul de cumparaturi, exclusiv pentru livrarile in Romania. Pentru orice solicitare in exteriorul teritoriuluiRomaniei, se va solicita telefonic sau pe mail de catre client o oferta de pret pentru transportulproduselor comandate.
6.8.3. Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorii HESSE SRL, numarul zilelorlucratoare din luna, numarul produselor din comanda etc.
6.8.4. In eventualitatea depasirii termenului de livrare legal, HESSE SRL va informa Clientulprin E-mail si/sau telefon si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreatede comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita reziliereacontractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zilelucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privindprodusul comandat. Lipsa primirii de catre HESSE SRL a unui raspuns din partea Clientului sauimposibilitatea contactarii Clientului la datele de contact indicate in termenul precizat se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare.
6.8.5. In cazul rezilierii Contractului si anularii comenzii in situatia prevazuta la art. 6.8.4.,HESSE SRL ramburseaza fara intarzieri nejustificate toate sumele platite in temeiul Contractuluide catre Client si in decurs de 7 zile de la data de la care Clientul a comunicat catre HESSE SRL decizia sa de terminare a contractului.
6.8.6. Timpul de livrare al unei comenzi poate varia in functie de locul de livrare indicat de Client. Astfel incat, pentru comenzile ce urmeaza a fi livrate in Timisoara, intervalul de zilepoate varia de la 2 pana la 4 zile lucratoare iar pentru comenzile cu urmeaza a fi livrate in tara, numarul de zile necesar livrarii comenzilor poate ajunge la 7 zile lucratoare.
6.9. Calitate si garantii
6.9.1. HESSE SRL respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre certificatele de garantie ale produselor. Unele produse pot avea termene diferite de garantie pentru anumite componente ale produsului(spre exemplu, garantia bateriei de laptop va fi mai mica decat garantia laptopului).
6.9.2. Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum si garantiile conexe iar daca daca in prezentarea produsului este precizat un termen mai lung de garantie decat cel legal, se aplica termenul mai lung.
6.9.3. Produsele comercializate de HESSE SRL sunt noi, in ambalaje originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
6.9.4. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produseleachizitionate si platite de Client/Membru de la HESSE SRL. Clientul/Membrul intelege faptul ca producatorul/importatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru defectele generate de o tertaparte sau de catre Client (furnizor servicii de telefonie, provider internet, furnizor electricitate, deteriorarea produsului la transport de catre Client sau lipsa ambalarii corespunzatoare de catre Client etc). Defectele astfel cauzate inlatura beneficiul garantiei. Produsele defectate din cauzautilizarii necorespunzatoare sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fostproiectate, sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neutorizate nu vor putea constitui obiectul garantiei.
6.9.5. In cazul in care se invoca lipsa de confomitate a produsului de catre Client si aceasta este constatata de HESSE SRL, Clientul are dreptul de a solicita ca masura reparatorie in primul rand repararea produsului sau inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia cazului in care masura este imposibilila sau disproportionata.
6.9.6. Masura va fi considerata ca disproportionata daca impune in sarcina HESSE SRL costuricare sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, lundu-se in considerare valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate, importantalipsei de conformitate sau daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru Client.
6.9.7. Masura reparatorie va fi dispusa numai daca in urma verificarii produsului a caruineconformitate se invoca de catre Client, HESSE SRL constata ca defectul exista si ca solicitareaclientului este intemeiata. Produsul este verficat in vederea constatarii lipsei de conformitate la punctul de lucru al HESSE SRL in urma preluarii acestuia de la Client. Costurile de transport de la Client in aceste situatii vor fi in sarcina HESSE SRL.
6.9.8. In cazul in care nu se poate dispune ca masura reparatorie repararea/inlocuirea produsuluia carui neconformitate a fost constatata de HESSE SRL, Clientul va fi informat in acest sens. In cazul in care Clientul a platit pretul produsului, sumele varsate ca plata vor fi rambursate de catre HESSE SRL in termen de maximum 14 zile, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.
7. Renuntarea la contract
7.1. Consumatorul ca se poate retrage din contract si este indreptatit sa primeasca intreagacontravaloare pentru produsele platite fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere in termende 14 zile de la data de la care Consumatorul a intrat in posesia fizica a produsului comandat.
7.2. Inainte de expirarea perioadei de retragere din contract, Consumatorul informeaza HESSE SRL despre decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Consumatorul poate alege una dintre urmatoarele variante:
7.2.1. de a folosi modelul de formular de retragere;
7.2.2. de a face o declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract;
Model de formular de retragere din contract in conformitate cu dispozitiile Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cuprofesionistii precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
“ Catre : HESSE SRL, Timisoara, Calea Buziasului nr. 37A
Punct de lucru si adresa de corespondenta: Timisoara, Calea Buziasului nr. 37A
Telefon: 0256 475 600
-Va informez/Va informam prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra din contractulreferitor la vanzarea urmatoarelor produse:
- Comandate la data (*)/primite la data (*)
- Numele Clientului:
- Adresa Clientului:
- Semnatura Clientului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)
- Data”.
7.2.3. In cazul exercitarii dreptului de retragere, returnarea produsului se va putea efectua, dupaparcurgerea etapei initiale prevazuta la art. 8.8.2, fie prin predare personala la punctul de lucruHESSE SRL (showroom HESSE) fie prin servicii de curierat, costurile aferente transportuluifiind, conform legii, in sarcina Consumatoruli. Consumatorul care a notificat HESSE SRL conform art 8.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsul va fi returnat in maxim 14 zile de la notificare, in caz contrar, HESSE SRL considerand cerereanefondata/invalida si poate refuza returul.
7.2.4 Produsul returnat trebuie sa fie predat in aceeasi stare in care a fost livrat, cu toateaccesoriile si daca este posibil, in ambalajul original, etichetele si documentele in orginial care l-au insotit. Consumatorul este direct responsabil pentru diminuarea valorii produsului returnat, rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produsului.
8. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE SI PENTRU CARE CLIENTUL NU VA PUTEA PRETINDE ORICE ALTE DAUNE-INTERESE/DESPAGUBIRI:
8.1. Consumatorul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde oricealte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
8.1.1. Produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele). Consumatorul are obligatia sa returneze produsul doar daca este in conditie perfecta, neuzat, fara zgariaturi/loviri etc, in ambalajul original, cu accesoriileaferente. NU se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc..
8.1.2. In cazul in care au fost comandate si livrate produse sigilate care nu pot fi returnate dinmotive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Consumator(cu titlu de exemplu, orice model de casti in-ear).
8.1.3. In cazul in care au fost comandate si livrate produse confectionate dupa specificatiileprezentate de Consumator sau personalizate in mod clar.
8.1.4. In cazul in care au fost comandate si livrate, produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturiiacestora, inseparabil amestecate cu alte elemente ( de exemplu, consumabile: cartuse de imprimanta, tonere, capuri de printare, filtre pentru aspiratoare, baterii de laptop sau orice alteproduse care se incadreaza, potrivit naturii acestora, in aceasta categorie).
8.2. Sunt exceptate de la retur produsele aflate in stoc Germania.
8.3. In cazul retragerii din contract a Consumatorului, HESSE SRL ramburseaza sumele pe care le-a primit drept plata in termen de 14 zile de la care a luat cunostinta de decizia de retragere din Contract in conditiile art. 7.2.
8.3.1. Daca constata aparitia unor elemente ce diminueaza valoarea produsului returnat in cazulConsumatorului ce s-a retras din Contract, HESSE SRL va notifica Consumatorul in acest sens.HESSE SRL isi rezerva dreptul de a restitui suma reprezentand contravaloarea produsuluiachizitionat de Consumator numai dupa verificarea produsului la punctul de lucru HESSE SRL, retinand, daca este cazul, suma aferenta diminuarii de valoare a produsului returnat (de exemplu, in cazul in care se va constata ca aspiratorul sau expresorul de cafea este folosit, distinct de operatiunile necesare determinarii naturii, a caracteristicilor si functionarii produsului).
8.3.2. In cazul produselor achizitionate in sistem de rate bancare cu sau fara dobanda, returnareasumelor platite nu se va efectua in numerar si nici prin transfer bancar. In astfel de situatii, dupareturnarea produslui, se formuleaza o cerere in scris adresata bancii creditoare, care dupaverificarea conditiilor legale de returnare, va putea anula tranzactia initiala.
9. Frauda
9.1. HESSE SRL nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sauparole personale.
9.2. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelorsale confidentiale.
9.3. HESSE SRL declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta HESSE SRL.
9.4. Clientul sau Membrul va informa HESSE SRL asupra unor asemenea tentative, folosinddatele de contact.
9.5. HESSE SRL nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/Client care a furnizat explicit adresasa de e-mail pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.
9.6. Comunicarile realizate de catre HESSE SRL prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului saulegaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
9.7. Urmatoarele scopuri atinse sau nu, vor fi considerate tentativa de fraudare a Site-ului/Continutul si/sau HESSE SRL. HESSE SRL isi rezerva dreptul de a pune in miscareurmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
9.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prinorice alta metoda.
9.7.2. de a altera sau de a modifica continutul Site-ului sau orice corespondenta expediata prinorice modalitate de catre HESSE SRL catre Membru / Client.
9.7.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza site-ul.
9.7.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutulexpediat prin orice mijloc de catre HESSE SRL catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.
10. Limitare de responsabilitate
10.1. HESSE SRL nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.
10.2. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre HESSE SRL violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sacontacteze pentru detalii HESSE SRL, conform detaliilor de contact, astfel HESSE SRL sa poatalua o decizie in cunostinta de cauza.
10.3. HESSE SRL nu garanteaza Membrului sau Clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsainregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu iiconfera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial si/sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al HESSE SRL.
10.4. HESSE SRL nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajungeprin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
10.5. HESSE este exonerata de orice vina in cazul utilizarii site-urilor si/sau al continutuluitransmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediulsite-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al HESSE SRL, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tertimplicat in acest transfer de Continut.
10.6. HESSE SRL nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
10.6.1. produsul va fi potrivit cerintelor clientului
10.6.2. produsele obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul site-ului vor corespundecerintelor sau asteptarilor clientului.
10.7. HESSE SRL nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricareterta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre HESSE SRL a oricarei din obligatiilesale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
10.8. In limita prevederilor Termenilor si Conditiilor, operatorii, administratorii si/sauproprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecinteleacestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sauoricare alt tip de relatie/ legatura/ tranzactie/ colaborare/ etc. care pot aparea intre Client sauMembru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul site-ului.
11. Forta majora si cazul fortuit
11.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, niciuna din partile unuicontract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in bazacontractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de fortamajora.
11.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat esteobligata/obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuiasi sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivuluieveniment.
11.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerata /exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o/il impiedica sa o duca la bun sfarsit.
11.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
11.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatiiexecutarii obligatiilor in termen de 15 zile de la data producerii evenimentului in limitele art. 11.3.
12. Litigii
12.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc site-urilor si/sau al oricarui continut trimis de catreHESSE SRL Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord, cel putin cu prevederile Termenilor si Conditiilor.
12.2. Orice disputa cu referire la prezentii Termeni si Conditii care ar putea sa apara intreMembru/Client si HESSE SRL se va rezolva pe cale amiabila.
12.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru/Client si HESSE SRL se varezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catreinstanta competenta de la sediul HESSE SRL, in conformitate cu legile romane in vigoare.
12.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
12.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
13. Dispozitii finale
13.1. HESSE SRL isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continutfara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.
13.2. In limita prevederilor Termenilor si Conditiilor, HESSE SRL nu va putea fi facutaresponsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unormodificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
13.3. HESSE SRL isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/saulegaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.
14. Contact si alte informatii
14.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu HESSE SRL sau cu site-uldetinut de aceasta (www.hesse.ro), va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: 0256 475 600, de Luni pana Vineri, program 09:00-18:00, Sambata 09:00-13:00, sau prin intermediulformularului de contact disponisibil pe site-ul: www.hesse.ro.
14.2. Orice comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul www.hesse.ro de la Clientiprivind functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea HESSE SRL.